PAGEVIEUWS

dinsdag 17 juni 2014

Heen en weer, en op en neer dag.

Vanmorgen om halftien met de auto vertrokken naar de polikliniek in Drachten om foto's van Aafke 's
bovenkaak te maken i.v.m.implantaten, daarna gaan we richting kollum om nog wat vergeten spullen op te halen en daarna een pakje op te halen bij de jachthaven die daar door de verzender verkeerd is afgeleverd, ik had gevraagd om het naar Franeker te sturen maar dat is dus verkeerd gegaan.
Vanaf de polikliniek zetten we dus koers naar Kollum, maar als we bij de skieding komen kunnen we niet de weg over en sturen ze ons N.B. Via Noordwijk, Kornhorn, en Opende naar Buitenpost nou dat is een flink ommetje.
Enfin we rijden nu vanaf de jachthaven richting Franeker, Aafke rijd en dus maak ik het pakje open en zie tot mijn verbazing dat het door mij bestelde instrument niet het goede is, dat is effe balen.
Het is een data instrument i.p.v een duo instrument, en daar heb ik dus niets aan, thuisgekomen ga ik kijken of er iets geregeld kan worden.
Op de site van de firma Thijssen uit Zierikzee gekeken zie ik dat ik de verkeerde heb besteld, dus eigen schuld dikke bult.
Ik stuur een mail en bestel de goede dieptemeter, en als ik die van de week ontvang stuur ik de andere wel weer retour.
Het is om er het heen en weer van te krijgen, maar ik hoop dat het allemaal nog lukt deze week en anders moeten John en Marina hem maar meenemen als ze komen.
Aafke gaat nog wat boodschappen doen, en ik ga nog even wat aan de ramen van ons doghouse doen.
Als Aafke terugkomt ben ik ook daar mee klaar en kunnen we gaan eten tenminste dat dachten we,
maar we horen gestommel aan dek en daar is de hele familie Oud die aan boord komt om mij nog even een keer de mast in te draaien om het toplicht goed te zetten.
Dus ga ik in het bootmansstoeltje omhoog aan twee vallen, want je weet het maar nooit, de zwaartekracht is groot dus safety for all.
Ik heb het klusje in notime gefixt en kan weer naar beneden voor ze er erg in hebben.
Morgen ga ik een nieuw stoomlicht op de mast monteren, die is er al wel 10 jaar af maar zal er dan nu eindelijk weer eens op.
Dan taait de familie Oud af, en kunnen wij gaan fourageren en naar het voetballen kijken.
Al met al een vreemde Heen en Weer en Op en Neer dag vandaag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten