PAGEVIEUWS

zondag 6 juli 2014

Lichte verbetering te merken

Na een flinke dag met veel rust, en na twee voetbalwedstrijden gisteravon, merk ik voor het naar bed gaan dat mijn pijn in schouder, boven, en onderarm compleet weg zijn het enige wat nog is overgebleven is het dove gevoel in mijn hand en een gedeelte van mijn onderarm, maar dat is meer vervelend dan dat het pijnlijk is.
Als ik s'morgens wakker word voel ik mij een stuk beter dan gisteren om deze tijd, hopelijk blijft het vandaag zo, maar ik blijf nog wel de tramadolcapsules gebruiken, want hoe minder pijn des te beter.
Na ontbijt en koffie gaat Aafke met Marina boodschappen doen, want het is nu nog droog en straks gaat het regenen volgens buienradar.
Ook zijn de weersvoorspellingen voor de volgende week brandhout, met als enige dag maandag zonder regen, maar dat gaat ons niet tegenhouden om morgen te vertrekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten